Fælleshuset | AB_Margrethehåbsparken

AB_Margrethehåbsparken

Fælleshuset er vores allesammens hus

Fælleshusets vigtigste formål er at danne rammen om A/B Margrethehåbsparkens fælles aktiviteter. Derudover kan huset, anvendes af foreningens medlemmer i forbindelse med arrangementer, som kræver mere plads end egen bolig kan klare.

Desuden kan gæsteværelset/bad lejes til overnattende gæster.

Fælleshuset er indrettet med:

• Møde- / festlokale
  • Køkken
  • Depotrum
  • Gæsteværelse (se foto)
  • Toilet og bad
  • Strygerum (se foto)
  • Udvendigt værksted m. haveredskaber og 2 terrasser.
  • Opslagstavler med orienteringer om aktiviteter, rengøring mv.

Anvendelse af lokalerne:

Når Fælleshuset ikke er i brug til foreningens fællesaktiviteter, kan lokalerne lejes af beboerne mod en symbolsk betaling. Den skal dække administrationen og det direkte ekstraforbrug, som er følge af benyttelsen. Indtægterne går til husets fællesaktiviteter og indgår ikke i andelsboligforeningens regnskab.

Daglig drift: Fælleshuset drives af fælleshusudvalget, som fastsætter de nærmere betingelser for brug af fælleshuset og  forestår overordnet den indvendige drift og vedligeholdelse, samt sikrer, at regler og bestemmelser overholdes.

Udvalget kommer også med forslag til nye tiltag og foretager relevante indkøb. Endvidere sørger udvalget for udsmykning af lokalerne og regler for reservation og udlejning,

Ønsker man at leje Fælleshuset eller værelset foretager man reservation i reservationskalenderen i ‘Fælleshusbogen’

Fælleshusudvalget

Gæsteværelse